Followers

Merentas Desa

Assalamualaikum :)
Haihai readers . Rindu saya tak ? :p k dah . Ehem k nak cerita . Tahu tak apa itu merentas desa? haha mesti tahu kan . ;) Sungguh penat tau 3hari latihan . Tapi saya tetap kuatkan semangat walaupun hanya berjalan . Haha --" . Dan pada harini lah Merentas Desa yg sebenarnya . Ohmyy saya rumah kuning so saya pakai baju kuning malahan stokin pun kuning . -,- semangat sangat . Didalam hati saya terbisik " kalau kuning tak menang memang urghhhhhhhhhhhhhhhh " Yelakan habis duit beli baju siap ada nama lagi tau .

Time rehat selepas merentas desa . ^^

Duduk dalam dewan punyalah lama sebab tunggu orang dpaat hadiah . K untunglah kan, acane lah jadi aktif macam tu . Saya berlari kejap pun dah penat . Ta sukanyaaa :( Ingatkan rumah Merah menang tapi kan kan kan rumah sukan yang menang tahun ialah *bunyi drum KUNINGGGGGGGGGGGGGGGGG
jyeahhh  happynyaa walaupun saya tak main . ;) suka sangat suka sangat . Yang lain saya tak ingat dapat no berapa lagipun buat apa ambil tahu? *saya jahat . 

Kuning tau :) 
Hawa,dayana and me . 

Kdah tak larat ah nak update panjang-2 . Gambar pun buat masuk sikit . Ohmy , tak larat gila ;( rasa nak demam je . Ni pun dah selsema . Yang pasti menang atau kalah adat lah kan . Assalamualaikum .



No comments:

Post a Comment